Про інформаційне суспільство та інформаційні технології


Як ви розумієте слова Уінстона Черчеля «хто володіє інформацією, той володіє миром»?

«Хто володіє інформацією, той володіє світом» - сказав колись Уінстон Черчілль. Слова відомого політика актуальні і сьогодні.
З давніх давен люди  передавали інофрмацію через міміку, жести, мову, малюнки, листи, книги, газети, радіо та телебачення. З настанням ери інтернету, поширення інформації набуло значно більших маштабів в плані швидкості росповсюдження та кількості кінцевих споживачів. Це звичайно великий плюс, але...
На жаль, практично відразу із засобу спілкування і передачі інформації Інтернет встиг перетворитися ще й на спосіб маніпуляції громадською думкою. Враховуючи високу залученість людей в соціальні мережі та їх довіру до тих людей, з якими вони спілкуються через Мережу, нескладно зрозуміти, чому інформаційні вкидання через Інтернет так ефективні.

З якими інформаційними ресурсами й інформаційними послугами вам доводилося стикатися?

Я користувалася друкованими (газети, книжки, журнали, брошури) та електронними матерілами (онлайн, офлайн новини, інформаційні архіви, бази данних). Основним джерелом надходження нової інформації, зв'язаної з навколишнім середовищем, є новини. Для мене зручно якщо вони у вигляді стрічки, чи коротких відеоповідомлень (хоча, повноцінні новини несуть більш вичерпну інформацію). В нашому вузі є достатньо друкованої літератури, також є доступ до мережі інтернет і педагоги які завжди прийдуть на допомогу.

Як ви вважаєте, чи достатні інформаційні ресурси у вашому ВУЗі? Якщо не достатні, то яких саме не достатньо.

Я навчаюсь у  Глухівському  педагогічному  університеті  імені  Олександра  Довженка , де інформаційні технології займають вагоме місце. .На мою думку , інформаційні  ресурси у нашому навчальному закладі на досить високому рівні.



Як ви вважаєте, що таке інформаційна культура. А який рівень вашої інформаційної культури?

Поняття «інформаційна культура» підкреслює зв'язок інформаційного світу з духовною культурою особистості, цілісність єдиного розуміння культури, окремі аспекти якої привертають увагу дослідників у різні періоди розвитку людського суспільства.
 
Основна тенденція в динаміці формування поняття «інформаційна культура» пов'язана з фундаментальністю і багатоаспектністю її розгляду не тільки як феномена, визначеного умовами науково-технічного прогресу, електронними засобами переробки, зберігання і передачі соціальної інформації, а перш за все як діяльнісної інфраструктури, що пронизує усі епохи і цивілізації, всі сфери людської діяльності і всі щаблі розвитку людини як соціальної істоти.
Мій рівень інформаційної культури-середній.

Чи доводилося вам стикатися з проблемою інформаційної нерівності? В чому це виявлялося?

Мені не доводилось стикатися з цією проблемою.

Як ви вважаєте, звідки може виходити загроза вашої інформаційної безпеки? Що слід робити, щоб захистити себе?

Загроза інформаційної безпеки — сукупність умов і факторів, що створюють небезпеку порушення інформаційної безпеки.
Під загрозою (в загальному) розуміється потенційно можлива подія, дія (вплив), процес або явище, які можуть призвести до заподіяння шкоди чиїм-небудь інтересам.
Під загрозою інтересів суб'єктів інформаційних відносин розуміють потенційно можливу подію, процес або явище, яке з допомогою впливу на інформацію або інші компоненти інформаційної системи, може прямо або опосередковано призвести до заподіяння шкоди даним того чи іншого суб'єкта.
Носіями загроз безпеки інформації є джерела загроз. Як джерела загроз можуть виступати як суб'єкти (особистість), так і об'єктивні прояви, наприклад, конкуренти, злочинці, корупціонери, адміністративно-управлінські органи. Джерела загроз переслідують при цьому наступні цілі: ознайомлення з охоронюваними відомостями, їх модифікація в корисливих цілях і знищення для нанесення прямого матеріального збитку.
Для того, щоб захистити себе від загрози вашої інформаційної безпеки, потрібно бути більш обачливими.

Чи доводилося вам порушувати чиїсь авторські права на інформацію? Чому ви це робили? Чи можна було цього уникнути і як?

Я ніколи не порушувала авторські права.

А найпростіший спосіб уникнути скарг на порушення авторських прав в обліковому записі YouTube – завантажувати лише оригінальний вміст, який належить вам. Якщо ви хочете використовувати у своїх відео вміст, створений кимось іншим, важливо розуміти свої права й обов’язки перед іншими користувачами.

https://www.youtube.com/watch?v=dkBAeXWAkIU



Комментариев нет:

Отправить комментарий